✅ Обов'язково важливо наголошувати, що ви говорите про безпеку не тому, що щось небезпечне має статися, а для того, щоб "натренувати м’яз безпеки" та відчувати свою силу в будь-якій ситуації;
✅ Дітей потрібно підготувати до надзвичайних ситуацій заздалегідь тa y cпoкiйнiй oбcтaнoвцi.
Важливо почати розмову, коли вся сім'я збирається разом, ідеально сісти в коло, щоб увага рівномірно була розподілена між усіма членами ciм’ї.
✅ Важливо, щоб батьки говорили спокійно та досить повільно, спостерігаючи за змінами пози та реакціями дитини.
✅ Кожному члену сім’ї варто призначити його власну відповідальність, зробити кожного "супергероєм безпеки".
✅ Важливо розповісти дітям, як колись ви переживали складний досвід небезпеки і впоралися з ним, але не були готові, тому витратили важливий час та сили.
І ви впоралися б легше, якби знали правила, тож дуже сподіваєтеся, що дітям ці знания ніколи не знадобляться, але всі супергерої мають це знати.
✅ Важливо легітимізувати страх дитини i самим сказати: мені іноді буває страшно, коли я бачу у фільмах пожежу чи думаю про землетрус. Коли думаю про те, що щось може нам загрожувати.
Але я дорослий, i зараз у мене багато знань та сили. І ми разом, ми знаємо правила i з усім впораємось.
У розмові про безпеку ми говоримо про те, що відчуття безпеки може бути
внутрішнім: коли ми впевнені у собі, у своїх знаннях, своїх силах, коли ми знаємо правила, коли впевнені одне в одному, коли знаємо, що нас ніхто не зрадить, що ми можемо розраховувати на допомогу", – пише Ройз.
Можна запитати у дітей: на що вони спираються всередині (якості, знання), чи є у них знайомі (діти та дорослі), з якими вони почуваються захищеними.
Варто вигадати разом ідеальний захищений простір (намалювати, виліпити його).У розмові про безпеку ми говоримо про те, що відчуття безпеки може бути внутрішнім: коли ми впевнені у собі, у своїх знаннях, своїх силах, коли ми знаємо правила, коли впевнені одне в одному, коли знаємо, що нас ніхто не зрадить, що ми можемо розраховувати на допомогу", – пише Ройз.
Можна запитати у дітей: на що вони спираються всередині (якості, знання), чи є у них знайомі (діти та дорослі), з якими вони почуваються захищеними.
Варто вигадати разом ідеальний захищений простір (намалювати, виліпити його).
Далі потрібно перейти до гри, наприклад, у "супергероїв безпеки" – спокійно та без паніки.
Далі потрібно перейти до гри, наприклад, у "супергероїв безпеки" – спокійно та без паніки.
Варто обговорити, як ви можете подбати про безпеку.
Згадати правила дорожнього руху, як потрібно заходити в ліфт, не відчиняти двері чужим, мити руки після прогулянки та перед їжею, носити маску під час карантину, не йти з незнайомцями, перевіряти електроприлади, вимикати газ i воду тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар